Alla tietoa oleellisimmista tilaukseen liittyvistä asioista. Jos haluat tarkempaa tietoa tilauksesta tai kukista, ole yhteydessä numeroon 010 76 66550 (pvm/mpm) (klo 9-17) tai kukkasitomo.palaute@sok.fi
Tilauksen tekeminen
Voit valita haluamasi tuotteen tuotesivultamme avaamalla kukan lisätiedot.
Jos kukasta on valittavana useampi koko, voit valita haluamasi koon lisätiedoista.
Klikkaamalla ”lisää ostoskoriin” valitse laitteen valitset samalla laitteen koon ja tuote siirtyy ostoskoriin. Voit valita koriin useamman tuotteen, pääset poistamaan tuotteita vielä ostoskorista ennen ostamista.
Jos tarvitset samaa laitetta useamman kuin yhden kappaleen, voit helposti muuttaa määrää laitteen tiedoista tai ostoskorista.
Tilauksen vahvistaminen
Kun olet valinnut haluamasi tuotteen / tuotteet, voit siirtyä kassalle klikkaamalla ostoskärry symbolia sivun yläkulmasta.
Ostoskorissa pääset vielä tarkastamaan tilauksesi sekä voit lisätä tai poistaa tuotteita.
Kun tuotteet on valittu pääset valitsemaan korttia klikkaamalla ”jatka tilausta”. Nyt voit valita kortin tai nauhat haluamaasi kukkaan, valinnan jälkeensinulle tulee näkyviin kenttä johon voit kirjoittaa haluamasi tekstin. Kortin tekstauksen maksu on 10 € ja nauhojen tekstauksen 20 € lisähintaa.
Kuljetus
Kuljetamme kukat suoraan kotiisi postinumeroalueilla 00100–02810.
Kuljetushintamme vaihtelevat postinumerovyöhykkeen mukaan 15,90 € -29,40 €. Kukat toimitetaan arkena klo 9–17 välillä.
Tarkat vyöhykelistat ja hinnat löydät täältä >>
Surukukkia toimitamme pyynnöstä myös tavallisimpiin siunauspaikkoihin. Kun ilmoitat tilaisuuden alkamisajan, huolehdimme kukkalaitten suoraan kappelille.
Listan siunauspaikoista löydät täältä >>
Jos tarvitset kukkalaitetta toimitusalueen ulkopuolelle ole yhteydessä palveluneuvojaamme p. 010 76 66550 (pvm/mpm)
Maksaminen ja Bonus
Meillä voit maksaa yleisimmillä maksukorteilla sekä kotimaisten pankkien verkkomaksuominaisuudella. Saat ostoistasi myös Bonusta kukan hinnan osuudesta.
Palvelussamme käyvät maksukortit:
Verkkopankit:
Muut maksutavat:
S-Etukorttia käytettäessä asiakas on oikeutettu saamaan Bonusta suorittamastaan maksusta kukkien osalta. Kortti/nauha ja kuljetuksen osuus eivät kerrytä Bonusta.
Yrityskorteilla maksetut ostot eivät kerrytä Bonusta tai maksutapaetua. Bonus ja maksutapaetu ovat vain S-ryhmän henkilöjäsenille eli Asiakasomistajille tarkoitettu etu, joka myönnetään heidän yksityistalouteensa liittyvistä ostoista. Bonusta tai maksutapaetua ei makseta yhteisöjäsenille eikä Bonus ja maksutapaetu kerry yrityskorteilla maksetuista ostoista.
Jos tarviset apua verkkokaupan käyttämisessä, olethan yhteydessä palveluneuvojaamme, puh. 010 76 66558 (pvm/mpm) / kukkasitomo.palaute@sok.fi
Toimitusehdot
Tuotteet
Kaikki kukkalaitteemme tehdään omassa sitomostamme ja kukat ostamme suoraan vieressämme olevalta kukkatukulta. Kaikki kukkalaitteet tehdään käsityönä valitsemasi kuvan mukaan. Koska kukan sidonta on käsityötä, voi kuvassa ja saadussa laitteessa olla pieniä eroja. Kukkien ja sidonta työn laatu on varmistettu ja saatte varmasti tuoreet kukat ja hyvin sidotun laitteen. Mikäli laitteeseen joudutaan tekemään muutoksia, ollaan tilaajaan yhteydessä ennen tuotteen tekemistä.
Toimitus
Toimitamme kukkia arkipäivisin, ennen klo 12.00 tehdyt tilaukset toimitetaan aikaisintaan seuraavana arkipäivänä klo 14.00 jälkeen. Voit myös ilmoittaa haluamasi toimituspäivän, jos haluat laitteen myöhemmin. Emme toimita kukkia juhlapyhinä tai viikonloppuna.
Kuljetamme kukkia kotiin ainoastaan rajatuille postinumeroalueille: 00100 – 02810.
Kuljetushintamme vaihtelevat postinumerovyöhykkeen mukaan 19,90 € -29,40 €. Tarkat vyöhyke hinnat löydät tästä >>
Kukat toimitetaan arkena klo 9–17 välillä.
Surukukat toimitamme halutessasi tilaisuuspaikalle (kappeliin tai kirkkoon) rajatulla alueella. Siunauspaikalle vietävän kukan kuljetus kulu on 10 €/tuote. Jos valitsemaasi toimituspaikkaa ei ole listassa, voit tiedustella kuljetusmahdollisuudesta paulveluneuvojamme kanssa, puh. 010 76 66558
010-alkuiset numerot pvm/mpm.
Kukkien noutaminen toimipaikastamme ei ole mahdollista.
HOK-Elannon kukkasitomo pidättää oikeuden peruuttaa tilauksen, mikäli toimitusosoite on yllä ilmoitetun toimialueen ulkopuolella. Jos tilaus peruutetaan kukkasitomon toimesta, koko maksettu tilaushinta palautetaan asiakkaalle.
Lisätietoja kukkien toimittamisesta saat palvelunumerostamme, puh. 010 76 66558
010-alkuiset numerot pvm/mpm.
Tilaajan tietojen oikeellisuus
Tilaaja vastaa siitä, että tilaajan sekä vastaanottajan tiedot on annettu oikein. HOK-Elannon kukkasitomo ei ole vastuussa tilaajan antamien mahdollisesti virheellisten tietojen aiheuttamista haitoista tai viivästymisistä. Tällaisia tietoja voi olla mm. osoitetiedot, puhelinnumero ja ovikoodi.
Jos tilausta ei voida toimittaa perille virheellisten tietojen vuoksi. HOK-Elannon kukkasitomo ei lähtökohtaisesti palauta tuotteen ja kuljetuksen hintaa asiakkaalle. HOK-Elannon kukkasitomo ei myöskään ole korvaus velvollinen jos virheellinen tieto on aiheuttanut laitteen laadun huononemisen tai rikkoutumisen. HOK-Elannon kukkasitomo ei vastaa myöskään välillisistä vahingoista, mikäli tuotetta ei ole voitu toimittaa virheellisten tai puuttellisten tietojen vuoksi.
Kun vastaanottaja ei ole paikalla
Kukat toimitetaan asiakkaalle tilausta seuraavana arkipäivänä tai erikseen sovittuna päivänä klo 9–17 välillä. Jos vastaanottaja ei ole paikalla kun kukkalaitetta tuodaan, jätetään se lämpimänä vuodenaikana oveen / oven eteen.
Kuljettaja ottaa yhteyttä ennakkoon ainoastaa poikkeustapauksissa. Mikäli laitetta ei pystytä toimittamaan, otetaan häneen yhteyttä joko tekstiviestillä tai puhelimitse.
Toimituskuluun sisältyy yksi toimituskerta, uusintakuljetus on maksullinen.
Tuotetakuu, tilauksen peruminen ja reklamaatiot
Kaikki kukkalaitteemme tehdään aina tuoreista ja laadukkaista kukista ammattitaidolla. Kukkalaitteen ollessa HOK-Elannon kukkasitomon toimitiloissa, sitä säilytetään asianmukaiset viileässä ja kosteutta lisätään tarvittaessa. Kukkien kestävyys voi kuitenkin vaihdella saadun kukkaerän mukaan.
Mikäli tuote ei ole toimitusehtojen tai sovitun mukainen, ota ensisijaisesti yhteysä palveluneuvojaamme soittamalla numeroon 010 76 66550 (pvm/mpm) tai sähköpostilla kukkasitomo.palaute@sok.fi.
Yhteydenottosi perusteella selvitämme tuotteen toimituksen ja kuljetuksen yksityiskohdat ja olemme pikaisesti yhteydessä uudestaan. Mikäli prosessissa tai tuotteen laadussa on ollut virhe tai poikkeama, sovimme korvauksesta kanssasi tapauskohtaisesti.
Kukilla (tuoretuote) ei ole kuluttajasuojalain mukaista palautusoikeutta. Kukille annamme kuitenkin laatutakuun, mikäli kukan laatu ei vastaa odotuksiasi on tuotteesta reklamoitava välittömästi toimituksen jälkeen. Kukat ovat elävä tuote ja siksi emme voi huomioida myöhässä tulleita reklamaatioita. Reklamaatio tulee pääsääntöisesti tehdä 24 tunnin kuluessa kukkien toimituksesta. Pyydettäessä HOK-Elannon kukkasitomolla pitää olla oikeus nähdä tuote.
Tilauksen voi peruuttaa ilman kuluja viimeistään vuorokautta ennen pyydettyä toimituspäivää. Maksun palautukset tapahtuvat käytetyn maksuvälineen mukaisesti. Jos haluat peruuttaa tilauksen, ole yhteydessä palveluneuvojaamme soittamalla numeroon 010 76 66550 (pvm/mpm) (klo 10-17) tai sähköpostilla kukkasitomo.palaute@sok.fi
Maksaminen ja tietojen suojaus
Palvelussamme käy kaikki tavallisimmat maksukortit sekä Suomalaisten pankkien verkkomaksuominaisuudet. Kunnioitamme henkilökohtaisia tietojasi ja kaikki tietosi ovat SSL-suojattuja. Tapahtuman tositteita säilytetään asianmukaisesti suojattuna
Mitään maksukorttitietoja ei tallenneta verkkokaupan järjestelmiin. Tiedot käsitellään ainoastaan SSL -suojatun yhteyden ylitse palveluntarjoajan maksamisjärjestelmään. SSL-yhteys tarkoittaa, että tiedot kulkevat turvallisen yhteyden kautta, eivätkä ulkopuoliset pääse lukemaan korttisi tietoja. Korttiostoissa teemme yhteistyötä auktorisoidun palveluntarjoajan kanssa. Palveluntarjoajamme käsittelee tietoja asianmukaisella tavalla ja noudattaa kansainvälisten maksukorttialan tietoturvastandardia (PCI DSS).
Palveluntarjoajamme virallinen PCI DSS sertifiointi auditoidaan säännöllisesti. Pankkitunnuksilla maksaessa asiakas ohjataan suomalaisten verkkopankkien maksupalveluihin, joissa maksutapahtumat rekisteröidään turvallisesti kunkin pankin omassa maksujärjestelmässä.
Säilytämme kukkatilauksia tilauksen hoitaneessa toimistossamme vuoden tilauksen tekopäivästä. Tietojanne käytetään ainoastaan tämän tilauksen hoitamiseen, emme välitä tietoja eteenpäin.
Lisätietoja säilytyksestä palveluneuvojaltamme, puh. 010 76 66550 (pvm/mpm) / palaute.kukkasitomo@sok.fi
Erja Kannisto
Puh. 010 76 66629
erja.kannisto(at)sok.fi